Co to za bałagan z slrn?!

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Czw, 3 Sty 2002, 16:15:35 CET

On Thu, Jan 03, 2002 at 02:48:00PM +0100, Jarek Baczynski wrote:
> Witam po raz pierwszy! :-)
>
> Tak sobie wrzucam paczyki do slrn-pl i postanowiłem zajrzeć, jak się
> sprawa ma z slrn w pld.  No i jestem niemile zaskoczony...
tak wlasnie...
bylby wielki problem z Waszej strony zeby zrobic osobnego spec-a np
slrn-pl.spec w SPECS z conflics: slrn oraz.. no.. zarzadzac tym?
(i najlepiej dodac wsparcie ipv6 w slrn-pl jezeli jeszcze nie ma ;).

Tak zeby slrn-pl byl dostepny takze jako pakiet PLD.
Nie sadze zeby bylo to niemozliwe, a osobiscie wole korzystac z slrn-pl
niz slrn-a... A o wiele latwiejsze byloby dla mnie upgradowanie tego
apt-em, w ostatecznosci ./builder slrn-pl.spec niz sciaganie src.rpm z
Waszej strony, budowanie tego i instalowanie.

Wiem. leniwy jestem. Ale to chyba nic negatywnego? ;)