Co to za bałagan z slrn?!

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 13:50:57 CET

 6.01.2002 pisze Jarek Baczynski (jary5 w poczta.onet.pl):

> Ale dla kogo?!  AFAIK serwery muszą to saprotować, a pokaż mi taki choć
> jeden.  Później osobę, która go używa, choć jedną.  Sam maintainer
> pozostawia ten kod w czytniku chyba tylko z braku czasu, aby go wyrzucić.
> (coś mi się jakaś dyskusja na ten temat przypomina...)

Mi sie też dyskusja na ten temat przypomina i OIDP to Grouplens miało
być wywalone, ale zostalo bo Thomas dostał info, że ktoś... gdzieś...
stawia serwer Grouplens.
Ale na razie cisza... :-(

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-