Parę pytań technicznych -> choosair

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Czw, 3 Sty 2002, 16:32:06 CET

Wszystkie proponowane przeze mnie rozwiązania mają na celu uproszczenie
instalacji, deinstalacji, rozwoju PLD.
Żeby nie mieszać proponuję, że wszelkie tego typu zmiany będą robione
w .spec-ach z opcją --with choosair.
To znaczy z tą opcją będę tworzone dwie wersje pakietów.
Standardowa i wersja "izi".
"Izi" to nazwa kodowa gałęzi rozwojowej PLD charakteryzującej się:
- łatwą instalacją
- łatwą deinstalacją
- łatwym upgrade'm

Obciążenie builderów wzrośnie nieznacznie, bo liczba pakietów "izi"
będzie niewielka (najczęściej demony), jak i samo rozgałęzienie występuje
najczęściej od fazy %install w dół.

Skrzynka whisky to nie przelewki.  Mam rezerwowe rozwiązania jak
spopularyzować PLD bez "izi", ale z "izi" będzie łatwiej.
Na razie zauważam, że liczba developerów przewyższa liczbę użytkowników PLD.
Żeby zmienić trochę ten stan będę rozwijał gałąź "izi".

Jeśli jest jeszcze taka wola to odkręcę zmiany w qmail.spec i przeniosę je
do "izi".

WF