Parę pytań technicznych -> choosair

Czw, 3 Sty 2002, 16:48:20 CET

"Witold Filipczyk" <juandon w poczta.onet.pl> writes:

> Obciążenie builderów wzrośnie nieznacznie, bo liczba pakietów "izi"
Nic nie wzrośnie bo nie będziemy puszczać tych pakietów.

> Skrzynka whisky to nie przelewki.  Mam rezerwowe rozwiązania jak
> spopularyzować PLD bez "izi", ale z "izi" będzie łatwiej.
Na popularności PLD mi osobiście nie zależy.

> Na razie zauważam, że liczba developerów przewyższa liczbę użytkowników PLD.
> Żeby zmienić trochę ten stan będę rozwijał gałąź "izi".
Rozwijaj sobie w swoim własnym zakresie ALE nie commituj tego do cvsu PLD.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr