Parę pytań technicznych -> choosair

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 3 Sty 2002, 16:58:25 CET

--->[Quoting Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl>:]

> Rozwijaj sobie w swoim własnym zakresie ALE nie commituj tego do cvsu PLD.

Arku, ja bym nie był taki zasadniczy i pozwolił na zabawę w odrębnym
branchu. Mnie to rybka czy repozytorium zajmuje 3G czy 3.01G,
a chłopak będzie mógł sam się przekonać, że ma głupi pomysł.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org