Co to za bałagan z slrn?!

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Czw, 3 Sty 2002, 17:46:11 CET

W poprzednim odcinku... (Jakub Bogusz pisze):

> [...]
[..]

Też napisałem "potencjalną" :))

> A próbowałeś?

Tak.

> Makro %configure samo z siebie przekazje --sysconfdir.
> Ale slrn wie swoje i SYSCONFDIR to katalog /usr/share/slrn czy jakoś tak
> (tak to działało przynajmniej w którejś poprzedniej wersji).

Masz rację, w poprzednich wersjach było z tym różnie, ale chyba już od
0972 --sysconfdir jest respektowany.  Dla pewności sprawdziłem jeszcze
raz.

Przekompilowane ręcznie ze źródeł z "gołym" ./configure

# strace src/slrn 2>&1 | grep "open.*/etc/slrn"
open("/usr/local/etc/slrn.rc", O_RDONLY) = -1 ENOENT (No such file or directory)

a z ./configure --sysconfdir=/etc/slrn

# strace src/slrn 2>&1 | grep "open.*/etc/slrn"
open("/etc/slrn/slrn.rc", O_RDONLY)     = -1 ENOENT (No such file or directory)
open("/etc/slrn/help.txt", O_RDONLY)    = -1 ENOENT (No such file or directory)

Tak więc pacz jest już _niepotrzebny_.

[..]
> Widać został przez niedopatrzenie - nie było rejectów.

No właśnie, warto by jednak przy przechodzeniu na nową wersję oryginalną,
przeglądać patche pod kątem dalszej ich przydatności.

Tu już mamy dwa patche do kosza, ciekawe, jak jest w innych pakietach...
(no-offence, tak sobie tylko głośno myślę... :^))

Ok, usunę te pacze, jeśli nie ma większych sprzeciwów (i tak będę przy
slrn grzebał).  Rozumiem, że wyrzucam ze speca i usuwam stosowne pliki
.patch, tak?

> Skąd mam wiedzieć? :)

Są w ogóle jeszcze jakieś serwery wspierające ten wynalazek??
(po co wkompilowywać zbędny kod?)

[..]

> Albo różnice jako patch, albo nowe pl.po jako "Source(n+1):
> %{name}-pl.po" i "cp -f %{SOURCE(n+1)} po/pl.po" w %prep.

No więc zastanawiam się.  Obydwa pl.po, poprawiony i oryginalny, mają
jakieś 110KB, a diff pomiędzy nimi 46KB. (dużo tych poprawek, dużo)

Może da się pacza skompresować?  Albo dać jako Source-a cały nowy plik
skompresowany?  Jak to ugryźć?  Czy raczej nie martwić się pojemnością,
dać diffa i szafa gra?

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            One of the worst of my many faults is
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        that I'm too critical of myself.