Parę pytań technicznych -> choosair

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 3 Sty 2002, 18:47:55 CET

On Thu, Jan 03, 2002 at 04:32:06PM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> Wszystkie proponowane przeze mnie rozwiązania mają na celu uproszczenie
> instalacji, deinstalacji, rozwoju PLD.
> Żeby nie mieszać proponuję, że wszelkie tego typu zmiany będą robione
> w .spec-ach z opcją --with choosair.
> To znaczy z tą opcją będę tworzone dwie wersje pakietów.
> Standardowa i wersja "izi".
> "Izi" to nazwa kodowa gałęzi rozwojowej PLD charakteryzującej się:
> - łatwą instalacją
> - łatwą deinstalacją
> - łatwym upgrade'm

Nie wiem, może ja czegoś nie rozumiem, ale co złego jest w instalacji
powiedzmy exima i pure-ftpd na początku (ponieważ IMHO mają łatwą
konfigurację, ale to nie ważne, to tylko przykład, no flame please),
jeśli user nawet nie wie co to SMTP, nie wspominając o konfiguracji
smtpd. Potem, jak już się nauczy, jedną komendą (poldek -i -v qmail
albo apt-get install postfix) sobie to zmieni.

> Obciążenie builderów wzrośnie nieznacznie,

O 0%, Arek dobrze to ujął.

> Jeśli jest jeszcze taka wola to odkręcę zmiany w qmail.spec i przeniosę je
> do "izi".

Zdecydowanie.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-