Parę pytań technicznych -> choosair

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pią, 4 Sty 2002, 09:45:17 CET

On Thu, Jan 03, 2002 at 16:32:06 +0100, Witold Filipczyk wrote:

> Wszystkie proponowane przeze mnie rozwiązania mają na celu uproszczenie
> instalacji, deinstalacji, rozwoju PLD.

Tego ostatniego to raczej nie uprości;P

> Na razie zauważam, że liczba developerów przewyższa liczbę użytkowników PLD.

Na mnie przypada kilku użytkowników, a w najbliższej przyszłości jeszcze
tak ze dwóch i jeden serwer. Zakładając, że każdy developer używa PLD
wniosek mamy prosty: liczba developerów jest większa niż użytkowników:)

> Żeby zmienić trochę ten stan będę rozwijał gałąź "izi".

Oki. Tylko mnie uprzedź zanim ruszysz masqmaila - bardzo jestem ciekaw,
jak jego konfiga będziesz przenosił na qmaila automatycznie, bo mi się
ręcznie przez tydzień nie udało, a na sendmaila zajęło kilka miesięcy;>

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!