Co to za bałagan z slrn?!

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Pią, 4 Sty 2002, 13:05:54 CET

W poprzednim odcinku... (Tomasz Kłoczko pisze):

> Skoro już robisz cos przy slrn to zwróć maintainerowi uwagę że robienie
> rzeczy takich jak powyzsze nie jest za eleganckim rozwiazaniem. Powinno
> być używane wprost snprintf() i co najwyżej w autoconfire powinno być
> wykrywane snprintf() i zależnie od HAVE_SNPRINTF korzysta się z snprintf()
> wykrytego w zasobach systemowych albo dołącza się własna kopie tej
> funkcji. W takim rozwiazniu dołacznie dodatkowego prototypu w przestrzenbi
> nazw jest niepotrzebne.

Rozumiem, ale mój angielski chyba nie wystarczy, aby mu to
wytłumaczyć... :-(

> Akurat autorem tego patcha jestem ja i patch ten usuwa wszystkie na
> sztywno zaszyte sekwencje trerminalowe zastępując jes pobieraniem z
> poziomu SLang sekwencji z terminfo/termcap.
> Poprostu te co ejst zaszyte nie ma prawa działć wszedzie, a dzieki temu
> patchowi przy poprawnych opisach terminali i poprawnie skonfiguracji
> aplikacji terminalowej będzie to działać wszędzie. I tak sie właśnie
> powinno korzystać z informacji zaszytych w bazie terminali.

Arek, słyszałeś?!  Bieremy do slrn-pl. :-))
(dzięki za wyjaśnienie)

> Czy opiera się to o gettext ?

Jasne!  Nie po to najpierw staraliśmy się o gettext dla slrn, aby teraz
znowu w drugą stronę coś kombinować.  Mamy po prostu wiele zmian do pl.po.
Maintainer slrn też już to dostał i wstawił nawet do cvs.

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            You're growing out of some of your
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        problems, but there are others that