Parę pytań technicznych -> choosair

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pią, 4 Sty 2002, 09:37:28 CET

On Wed, Jan 02, 2002 at 21:37:29 +0100, Witold Filipczyk wrote:

> Program "jeden z dziesięciu" wyświetli kilka radio-batonów i będzie można
> sobie wybrać.
>
> Zaawansowanym użytkownikom, takim jak Wy to i tak nie przeszkodzi.
> Zainstalujecie co najwyżej jednego demona z każdej kategorii,
> a początkującemu może dużo ułatwić opcja "install everything".

unsubscribe windows-devel

> *dodatkowo* blokować - to nie Windows, żeby system myślał za użytkownika.

Zgadzam się - takie dodatkowe blokowanie może się źle skończyć. W
nietypowych zastosowaniach być może pojawi się konieczność postawienia
kilku programów z tej samej półki i nie należy tego uniemożliwiać
inaczej niż poprzez packet managera, którego zawsze można sforsować.

Z TEGO SAMEGO powodu nie będą działały radio-buttons i linkowanie.

> Zamiast pisać:
> "Bez sensu" piszcie "... A świstak siedzi i zawija w te sreberka"
>
> Znaczy mniej więcej to samo a lepiej się czyta.

Ja napiszę inaczej - uważasz, że jest Ci taka funkcjonalność potrzebna -
to napisz, zapakuj i wrzuć do CVS-u. Warunek w zasadzie jest jeden - nie
ograniczaj innej funkcjonalności.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!