Co to za bałagan z slrn?!

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Nie, 6 Sty 2002, 13:32:24 CET

W poprzednim odcinku... (Blues pisze):

> Nie jestesmy w stanie przegladac linijka po linijce wszystkich
> programow...

Wszystko się zgadza, ale warto to zrobić choć od czasu do czasu, np.
przy wstawianiu nowej wersji oryginalnej. (wiadomo, że w tym momencie
może się wiele zmienić)

No i chyba wiadomo, że nie wszyscy zaglądają we wszystkie pakiety (choć
może są jakieś wyjątki ;), a osoby, które wstawiają pacze, chyba troszkę
się jednak w kod wgryźć musiały...

> Jeżeli w niczym nie wadzi to zostawić...

Ale dla kogo?!  AFAIK serwery muszą to saprotować, a pokaż mi taki choć
jeden.  Później osobę, która go używa, choć jedną.  Sam maintainer
pozostawia ten kod w czytniku chyba tylko z braku czasu, aby go wyrzucić.
(coś mi się jakaś dyskusja na ten temat przypomina...)

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            A cynic is a person searching for an
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        honest man, with a stolen lantern.   --