slrn-pl vs. slrn

Pon, 7 Sty 2002, 12:11:37 CET

On 6 Jan 2002, [iso-8859-13] Paweů Sakowski wrote:

> Przecież było o tym, że część poprawek nie wszystkim się podoba.

Przecież napisałem o poprawkach do gettext i polskeij dokumentacji czyli
części która niemal pewnikiem zostanie zaakceptowana przez maintainera.
Jeżeli coś z jakis powodów nie będzie pasować maintainerowi i argumenty za
odrzuceniem bendą logiczne to pewne jest że coś jest nie tak tego typu
poprawkami.
Tak czy inaczje poprawki na makra to nie jest coś co powinno sie kryć pod
pl w nazwie bo związku z tym to nie ma żadnego.

> Ficzery z slrn-pl możnaby wyodrębnić i dopatchować do slrn (oraz
> podesłać autorowi), ale z całego slrn-pl powinien powstać osobny
> pakiet (slrn-pl) z:
>
> /etc/slrn-pl
> /usr/bin/slrn-pl
> /usr/share/slrn-pl
> etc.

Zapomnij o robieniu tego w ten sposób. Zrób to tak żeby nie było potrzebne
tego typu powielania projektu. Jeżeli coś w tym co robione jest w slrn-pl
jest ciekawe/użyteczne/poprawne i widać to gołym okiem to nie widzę
przeszkód w integrowaniu tego w slrn dla PLD zanim jeszcze maintainer to
zaakceptuje. Możesz nawet to co się dzieje w PLD wykorzystywać do tego
żeby takei poprawki mocniej testować zamin przekażesz je maintainerowi.
Możesz nawet próbować używać tego typu integracje w pakiecie PLD jako
argument za właczeniem przy negocjacjach z maintainerem ("tu sie to
sprawdziło ..").