slrn-pl vs. slrn

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 14:11:04 CET

 6.01.2002 pisze Jarek Baczynski (jary5 w poczta.onet.pl):

> Czyli jak, przykładowo binarka miałaby być /usr/bin/slrn-pl ?
> /etc/slrn/* chyba nie byłby w konflikcie z slrn z pld.
> doki tez by chyba szły w oddzielne (o nazwę "slrn-pl") miejsce.
> Makra nakładały by się.  Slrn-pl ma pewne wstawki we wszystkich makrach,
> dodanych i oryginalnych, więc trzeba by chyba osobne miejsce ustalić.

Zgadzam się z tobą Jarku. _Nie_ może być osobnej binarki slrn-pl i slrn
w systemie (musi być Obsoletes: slrn w specu). Żeby pogodzić te dwa NUA
musielibyśmy _bardzo daleko_ odejśc od głównej linii rozwoju slrn
(osobne katalogi na makra, konfigi, uważanie na to zeby makra się nie
pokrywały, co zrobić ze współdzielonymi plikami .newsrc?). Za dużo
problemów.

Najlepsze rozwiązanie to dwie linie rozwoju - slrn i slrn-pl ze
wzajemnym Obsoletes.

> Chodzi ci o współpracę slrn-pl z maintainerem orig slrn?
> No gdyby nie to, nie mielibyśmy gettexta w standardzie ;)
> Ale fakt, można by zakres współpracy poszerzyć...

Dobra współpraca nie jest zła :-) Ale:
zauważyłem, że o ile w miarę łatwo będzie namówić Thomasa na przyjęcie
cześci łatek to co do makr byłbym bardzo sceptyczny. On nawet swoich
makr z slrn.sourceforge.net nie umieszcza w pakiecie. (Asceta jeden).
Jedyne co moglibyśmy osiagnąć to link do makra na podstronie o makrach.

Dodatkowo łatki konwertujące utf8->iso itp IMHO nigdy nie zostałyby
zaakceptowane, bo Thomas czeka na obsługę UTF na poziomie S-langa.

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-