slrn-pl vs. slrn

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 14:20:07 CET

 4.01.2002 pisze GoTaR (gotar w poczta.onet.pl):

> Czyli jak rozumiem gettext i .po?

i wiele makr i łatek robiących konwersję z różnych dziwnych kodowań
polskich literek do aktualnie uzywanego przez usera.

> Tak czy inaczej - mam swoje pełne konfiguracje. I pewnie wiele osób
> także.
Tyle ze te 'pełne konfiguracje' możesz do kosza sobie wrzucic przy
przechodzeniu z 0.9.7.2 na 0.9.7.3 - doszło chyba ze 20 zmiennych,
niektóre polecenia konfiguracyjne zmieniły się na zmienne (hostname
->set hostname) inne usunięto. Zmieniono położenie częsci plików (aby
było bardziej zgodne z FSH) itd...

> killfile moim przyjacielem - nic z tego nie dochodzi do mnie.

A szkoda - niektóre posty są warte przeczytania :-))) A tak musisz
czekać poł roku aż ukażą się na p.r.h.n.

> Nie mów tylko, że maintainer slrn tego nie chce? Bez tego muszę ręcznie
> grepować spoola.
Maintainer slrn jest baaardzo wstrzemięźliwy jeśli chodzi o makra. :-(

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-