slrn-pl vs. slrn

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 4 Sty 2002, 16:54:46 CET

On Fri, Jan 04, 2002 at 02:27:06PM +0100, Jarek Baczynski wrote:
> IMO jest bardziej niż pewne, że będą sprzeciwy, aby slrn-pl w takiej
> postaci _zastąpił_ pakiet slrn-a w pld.
You can bat your ass on it. Co mam powiedziec ludziam co po Polsku
umia dupa bo sie odmnie nauczyli na tem konfigow opisanych po Polsku?

Ale osobny pakiet wogule mi nie przeszkadza zeby tylko mial w opisie
wyraznie powiedziane ze to jest tylko dla mieszkancow kraju nadwislanego.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.