dosemu.spec ; who am i

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 16:11:37 CET

On Mon, Jan 07, 2002 at 11:15:20AM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Co mi z programu, który nie potrzebuje bibliotek XFree, jeśli jedyne,
> co potrafi, to zrobić SIGSEGV w 0.001 sekundy?

qboosh:
Po pierwsze:
Jakich to programów DOSowych ludzie używają, że nie ma lepszych pod Linuksem?

Po drugie:
Ilu znasz takich co te programy używają na konsoli, a zasoby ich komputerów
nie pozwalają na załadowanie kilku dodatkowych bibliotek?

I jak się mają te liczby do liczby używających Linuksa (PLD) w ogóle.

Ad1. Jest kilka fajnych emulatorków Spectruma pod DOSa, które nie za bardzo
nawet działają pod dosemu.
Pod Linuksa jest spectemu, jest jeszcze kilka innych, które są dla
mnie za wolne.  Ale niedługo napiszę w miarę porządny emulatorek Spectruma
i spectrumopodobnych.
Jest jeszcze parę gierek DOSowych, ale i tak już co lepsze (klasyka) wychodzi
w wersjach pod Linuksa.

Reszta programów (jakieś księgowe czy inne) albo działają ładnie pod dosemu,
albo łatwiej będzie wersję linuksową takiego programiku napisać niż zmusić
dosemu do jego obsługi.

WF