Parę pytań technicznych -> choosair

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 17:36:09 CET

On Mon, Jan 07, 2002 at 12:12:38 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> To ze nie umiesz tego zrobić nie powinno być tu argumentem.

Czytaj uważnie. I mogę mieć dziesiątki różnych powodów, aby pewnych
programów nie wystawiać pewnym grupom ludzi.

A takie podejście, Tomku, to wybacz, ale mnie wq*. Albo robisz system
myślący za admina, bo 'na wypadek gdyby się pomylił i nodeps mu się samo
napisało, to wyjebiemy mu skrypt', albo system dla świadomego
zarządzania nim.
O usunięcie mplayera, bądź zweryfikowanie mojego poglądu na temat
licencji, prosiłem już wielokrotnie. Jeśli to dalej ma tak wyglądać to
po prostu wywal moje uprawnienia do repo. Z listy wypiszę się sam.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!