Parę pytań technicznych -> choosair

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Śro, 9 Sty 2002, 12:24:51 CET

W poprzednim odcinku... (GoTaR pisze):

> Do chłopaków od slrn-pl - macie patcha kolorującego podkreślenie? :)

Na razie nie, ale przedyskutowaliśmy niedawno jego przydatność i być
może...

Robił ktoś może już jakieś "podejścia" do tego?

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            "One Architecture, One OS" also
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        translates as "One Egg, One Basket".