slrn-pl vs. slrn

Pon, 7 Sty 2002, 18:26:24 CET

On Mon, 7 Jan 2002, Jarek Baczynski wrote:
[..]
> Zaraz, chwila moment!!  Arku, właśnie doszliśmy do ładu z automake-iem
> (poprawki do kilku Makefile.am), więc niech nikt teraz już tego nie
> dotyka!  Przynajmniej nie _teraz_, kiedy staramy sie jak najszybciej
> wypuścić kolejną wersję slrn-pl.

Nie rozumiesz. Pewne pliki nie są potzrebne w tym co jest w tych
zasonbach. Powinien być dołozony sklrypt autogen.sh który wszystko
dogeneruje.Zajrzyj sobei do shadow, pam, ispell czy kilku innych jakei są
u nas. Przed chwilą zreszta cos podobnego dodałem do PTM zęby mozan było
swobodnie wrzucac so tego samego repo dokumenty częsciowo pzretłumaczone i
na poziomie zawartości poszczególnych Makefile.am odseparować to co juz
jest gotowe do wypuszcznia.
jezeli to ma być jakos wypuszczane to tym bardziej teraz powinno być to
wyczszczone.
W tej chwili przypomina to nieco sytuację w której w repozytorium trzymasz
pliki .o i wynikową binarkę.