Re: aide, błąd w /etc/cron.daily/aide-check

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pon, 7 Sty 2002, 23:25:45 CET

On Mon, 7 Jan 2002 23:11:24 +0100 (CET), you wrote:
>Tak przy okazji...
>Potrzebowalem niedawno programu tej kategorii (skonczylo sie na wlasnych
>skryptach) i mialem problemy z aide. Mianowicie nie robilo mi --update
>bazy. db.new ladnie sie tworzyl przy check, ale samo update juz sie nie
>robilo.

SOA#1 i jeszcze nigdy nie zaistniała opisana przez ciebie sytuacja. Za to
u mnie notorycznie wysypuje się w tym samym miejscu przy budowaniu:

+ /usr/lib/rpm/find-lang.sh /tmp/aide-0.7-root-grzegorz aide
Error: international files not found !
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.57620 (%install)

Proszę kogoś o przebudowanie aktualnej wersji z cvs i przetestowanie nowej
opcji w /etc/sysconfig/aide czyli puszczenia z `update` i z `check`
poprzez uruchomienie /etc/cron.daily/aide-check.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć