Re: aide, błąd w /etc/cron.daily/aide-check

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 7 Sty 2002, 23:47:54 CET

On Mon, 7 Jan 2002, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
> SOA#1 i jeszcze nigdy nie zaistniała opisana przez ciebie sytuacja.

Sam to jeszcze raz przeczytałem i.... źle trochę napisałem :)
--check działa tak jak powinno
--update robi "wszystko" oprócz zapisania uaktualnionej bazy w odpowiednie
miejsce.

Chyba gettext-devel brakuje

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...