slrn-pl vs. slrn

Wto, 8 Sty 2002, 08:30:06 CET

On Mon, 7 Jan 2002, Jakub Bogusz wrote:

> [...]
>
> W źródłach tar.gz za to nie ma podkatalogów CVS.
> Generowanie paczki z "release" źródeł wygląda (w przybliżeniu) tak, że ściąga
> się źródła z CVS, wywala katalogi CVS, oraz generuje pliki auto*
> (uruchamiając autogen.sh lub ręcznie odpowiednie polecenia po kolei)
> i dopiero wtedy pakuje źródła. W ten sposób gotowe configure,
> Makefile.in itd. w udostępnianych źródłach są.

Dokładnei to sie nic nie usuwa tylko wywołuje sie "make dist". To że w tej
chwili wywołenie tego w katalogugłównym nie da poprawnego efektu to
kolejny kamyczego do tego żeby spokojnie móc powiedzieć że ze wsparciem do
am jest tu conajmnie coś nie tak.

> Aha, plik autoconf/acinclude.m4 jest _potrzebny_. Pozostała zawartość
> katalogu autoconf da się wygenerować.

Pierwszy przykład z brzegu: po co jest potrzebne dla kompilowanego slrn
makro CF_TERMCAP które próbuje zlokalozować połozenie bazy terminfo ? To
samo jest z CF_GCC_OPTIONS (od tego jest libtool), CF_HARDCODE_LIBS (od
tego jest -rpath), CF_PATH_SLANG_LIB mozan zastapić poprostu
AC_CHECK_LIB(slang,main)), CF_SSL też moznaby doprowadzić w sumie do nie
wiecej niż tzrech linijek ? Jakbyś się przyjrzał temu uważniej to też
doszedłbyś do wniosku że *cała* zwartość autoconf/acinclude.m4 nie jest
potrzebna.