slrn-pl vs. slrn

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 7 Sty 2002, 20:14:09 CET

On Mon, Jan 07, 2002 at 06:47:37PM +0100, Jarek Baczynski wrote:
> W poprzednim odcinku... (Tomasz Kłoczko pisze):
[...]
> No nie dramatyzujmy.  Przecież w oryginalnych źródłach slrn też masz nie
> wyczyszczone Makefile.in-y, binarne po/*.gmo i jakoś ktoś to wypuszcza..

W źródłach tar.gz za to nie ma podkatalogów CVS.
Generowanie paczki z "release" źródeł wygląda (w przybliżeniu) tak, że ściąga
się źródła z CVS, wywala katalogi CVS, oraz generuje pliki auto*
(uruchamiając autogen.sh lub ręcznie odpowiednie polecenia po kolei)
i dopiero wtedy pakuje źródła. W ten sposób gotowe configure,
Makefile.in itd. w udostępnianych źródłach są.

Aha, plik autoconf/acinclude.m4 jest _potrzebny_. Pozostała zawartość
katalogu autoconf da się wygenerować.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/