Co to za zmiany na FTP???

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 11 Sty 2002, 09:33:06 CET

Właśnie miałem zrobić sobie mały upgrade i stwierdziłem, że moje mirrory
są puste. Okazało się że katalog na ftp.pld.org.pl który mirrorowałem
(przez rsync) jest pusty, bo ktoś przeniósł jego zawartość gdzie
indziej. Po co???
Co to za pomysły, żeby przestawiać rzeczy na FTP. Szczególnie że ta
zmiane nie wnosi nic nowego (co za różnica czy "nest", czy "ra").
A jak już trzeba coś zmieniać (w tym przypadku nie było trzeba), to
wypada głośno krzyczeć na listach.

A z upgradem muszę poczekać aż mi się wszystko od nowa zmirroruje :-(

Pozdrowienia,
	Jacek