Co to za zmiany na FTP???

Pią, 11 Sty 2002, 09:41:55 CET

On Fri, 11 Jan 2002, Jacek Konieczny wrote:

> Właśnie miałem zrobić sobie mały upgrade i stwierdziłem, że moje mirrory
> są puste. Okazało się że katalog na ftp.pld.org.pl który mirrorowałem
> (przez rsync) jest pusty, bo ktoś przeniósł jego zawartość gdzie
> indziej. Po co???

Po to żeby można było rozpocząć budowanie pakietów na dewuch zestawach
builderów. Od właściwie dwuch dni pakiety dla STABLE nie są już budowane
na kannym na MIMUW tylko u Marcina na ep09.kernel.pl.
Stare buildery mają podinstalowane pliki nagłówkowe od kernela 2.4 i
dzięki temu możemy już uzupełniać braki na poziomie pakietów potrzebnych
od eksploatacji systemów opartych o nowa linnię kerneli.
Analogiczne zmiany są też zrobione na ftp://builds.log.pld.org.pl/.

> Co to za pomysły, żeby przestawiać rzeczy na FTP. Szczególnie że ta
> zmiane nie wnosi nic nowego (co za różnica czy "nest", czy "ra").
> A jak już trzeba coś zmieniać (w tym przypadku nie było trzeba), to
> wypada głośno krzyczeć na listach.

Jeżeli mirrorujesz konkretny moduł po rsyncu i coś ci znikło to znaczy że
konfiguracja rsynca jeszcze gdzieś nie jest dograna. Skąd rsyncujesz ?
O ile ktoś ciągnał stable czy 1.0 ogólnie to zmiany jakie zostały
zrobione miały sie tak odbyć zeby w zasadzie nic za mocno nie zakłucić.
jak widać nie do końca wszędzie wyszło jak miało wyjść.

Przy okazji. Czy ktoś jest zainteresowany dostępem do build logów po rsync
?