kloczek: SPECS multi-gnome-terminal.spec

Sob, 12 Sty 2002, 20:25:48 CET

wrobell <wrobell w ite.pl> writes:

> Po co to nerwy...
> Jak dla mnie pliki .idl zawsze były developerskie. Dzisiaj zdaje
> się, że zmienię pogląd... Mógłbyś podać jakieś przykłady konkretne,
> gdzie aplikacja bezpośrednio używa plików .idl?
Okazuje się, że aplikacje kompilowalne zawsze[1] wkompilowują
,,w siebie'' interfejsy opisane przez pliki *.idl, natomiast
języki skryptwe interpretują je run-time jak np. orbit-python.

Dlatego od dziś defaultowym miejscem dla idl-i jest pakiet
bazowy.

[1] w ORBit2 coś jakby mogłby też interpretować ale jako, że póki
co GNOME 2 jeszcze mnie nie interesuje to nie doczytałem do końca :)
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr