kloczek: SPECS multi-gnome-terminal.spec

Sob, 12 Sty 2002, 21:15:04 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Tak czy inaczej wiem czego potrzebuje Guppi z gnumerica. Dokładnie chodzi
> o /usr/X11R6/lib/gnumericConf.sh i tu może na to (tylko .. w tej chwili)
> można zrobić devel (może jeszcze kiedyś coś do tego wpadnie). Reszta
> wogóle nie jest potrzebna.
>
> Nie wydaje mi się żeby na działnie Guppi<->gnumeric miało także wpływ to
> czy pliki idl są czy nie.
Hmm, uważne czytanie ;) Do binarek są _wkompilowywane_ i dlatego do
_działania_ guppi nie potrzebuje idl-i ale potrzebuje do _kompilacji_
co widać po m.in:
./configure.in: GNUMERIC_GRAPH_IDL="$GNUMERIC_IDLDIR"/GNOME_Gnumeric_Graph.idl
oraz
stamp_gnumeric_graph_idl : @GNUMERIC_GRAPH_IDL@
        $(ORBIT_IDL) $(IDL_FLAGS) $< && touch $@

(ogólnie grep -r idl w guppi, a ORBIT_IDL to idl kompilator wypluwający C
(/usr/share/doc/ORBit-devel*/idl-compiler.txt.gz)).

> IMHO to czy dołączać pliki idl do głównych pakietów czy nie nie jest
> jeszcze tak do końca jasne.
Tomek już tego urla zna ale pozostali sobie też mogą poczytać:
http://orbit-python.sault.org/, szczególnie fragment:

,,Remember, no IDL compiling step is necessary because IDL is processed
at run-time. How does ORBit-Python know where the IDL file is located
for the Bank module? Using its unique IDL preprocessing step, ORBit-Python
discovers all available IDL modules and what files need to be processed
to correctly import the module. It scans the directories specified
by the IDLPATH environment variable, or uses an intelligent default
if no IDLPATH is specified.''

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr