kloczek: SPECS multi-gnome-terminal.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 13 Sty 2002, 05:36:58 CET

On Sun, 13 Jan 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Poprostu z lekka mam nadzieję że nieco przewjaskrawiając ktoś
> (sprowakowany tego typu traktowaniem/profanacją tematu) poda może jeszcze
> jakieś inne uzasadnienie warte rzeczywiście zastanowienia się (?).

Już ci podano jak na tacy dlaczego powinno być w głównym pakiecie.
Aktualnie nie-wykorzystywane... ale potencjalnie mogą przyjść programy...
i co? requires *-devel? a może grzebanie ponownie w pakietach? Po
wcześniejszym szukaniu "dlaczego to @#%$#% nie chodzi?".

Bez sensu - komplikujesz sprawy, przecząc własnemu KISS.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...