kloczek: SPECS multi-gnome-terminal.spec

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 13 Sty 2002, 12:40:20 CET

On Sun, Jan 13, 2002 at 02:44:22AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
[...]
[...]
> [...]
> taki będzie tylko używał tego co dystrybucja/admin doatarczy na konkretna
> końcówkę. SDla takiej osoby słowo "python" moze obudzić jakąś ukryta fobię
> na punkcie skad iną ładnych zwierzaków jakimi są węże. Założe się o wiadro
> dobrego piwa że pzrez najbliższe trzy lata (czyli tyle ile uz mnie wiecej
> działamy) ilość osób która potencjalnie z tego skorzysta będzie w
> okolicach 1 (+-1). Nie wiem w takim razie czy jest sens pakować w pakeity
> podstawowe cos co ma tak marginalne zastosowanie. Osobiście jestem do tego
cyba ma rację... pliki .idl powinny pójść do głównych pakietów.

twierdzenie, że używanie corby ma tylko sens przy zastosowaniach
desktopowych (jeśli nadinterpretuję Twoje słowa, to sorry) jest
bardzo, bardzo mylne - wiem nad czym obecnie pracuję w pracy

to, że wg. Ciebie, li tylko 1 osoba, będzie korzystać z corby w językach
skryptowych nie jest argumentem przeciwko przerzucaniu .idl-i do
głównych pakietów, ale _za_. uważam tak, ponieważ twierdząc, że jedna
osoba skorzysta, rozumiem, że jedna osoba użyje takiego
mechanizmu - i nie możesz stwierdzić ilu użytkowników takiego
rozwiązania będzie...

    wrobell <wrobell w ite.pl>