Nowe iso na ftp

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Nie, 13 Sty 2002, 14:37:04 CET

On Fri, Jan 11, 2002 at 11:47:14PM +0100, Pawe? A. Gajda wrote:
> wtorek 18/12/2001 10:16:23, Tomasz Kłoczko:

> Skąd, większa waga -> większy numer CD.
>
> [...]
>
> Który trurlib? Jeżeli 0.43.3, to byk.

> Popatrzę w to. Chyba jedynym, który testował poldka z cedekami jest
> Klakier -- z tego co pamiętam, pisał że działało.
Blad jest IMHO w poldku przy wywolywaniu vfjuggle. Ja zrobilem
w domu workaround patchujac w brzydki sposob vfjuggle.
Ale to nie jest rozwiazanie. W pewnych okolicznosciach
poldek wola vfjuggle z /cdrom_costam_costam_ble_ble
zamiast /var/tmp/poldek/cdrom_ble_ble

Dziwi mnie ze w installatorze to dziala.

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.