Nowe iso na ftp

Sob, 12 Sty 2002, 16:23:12 CET

On Fri, 11 Jan 2002, Paweł A. Gajda wrote:
[..]

> IMO to mrzonka. Bezbolesny upgrade całości ma sznasę udać się
> w przypadku PLD, a i to z rzadka. Z RH jest większy problem, chociażby
> dlatego, że w PLD Obsoletes jest używane w 2 znaczeniach (zobacz ppkt
> w sekcji BUGS w manualu poldka).

Nie wiem czy to mrzonka ale wiem że apt po za kilkom wyjątkami (gdzie
jeszcze są braki w Obsoletes) z powyższym radzi sobie dobrze. Znaczy się
poprawnie dochodzi do wniosku że się da wykonać upgrade po czym wywołyuje
rpm-a i upgrade się opczywiście wykonuje.

[..]
> [...]
>
> To raczej efekt zastosowania opcji --split=650:50 (zgaduję, nie oglądałem
> geniso-poldek), taka dziura raczej sama nie powstała.

To nie jest IMHO potrzebne wogóle. Lepiej zrobić zewnętrzne narzędzie
które pliki wrzucane do katalogu z którego będzie za kawąłek będzie
generowane iso bęzie traktował jak .. pliki, a nie pliki związane z
instalatorem i pakiety.