kloczek: SPECS multi-gnome-terminal.spec

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 13 Sty 2002, 15:32:50 CET

On Sun, Jan 13, 2002 at 01:23:07PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 13 Jan 2002, wrobell wrote:
[...]
> Czy na pewno potrzebuje idl-i o których mowa ?
Tak, cytat ze strony python-orbit-a został już przedstawiony zdaje się...

> Jedna osoba teraz czy potencjalnie ?
Nie wolno nam stawiać tak pytania. Powinno ono brzmieć: Czy jest możliwe...?
To, że ktoś tego nie używa teraz, nie znaczy, że nie będzie używać
w przyszłości. I nie mam na myśli w tym momencie Corby tylko Pythona.
Zauważ, że Corba /tudzież pewna jej część - orbit/ jest używana w przypadku
aplikacji napisanych w C czy C++ /gnome/. A jak ktoś napisze /może już
napisał?/ aplikację w Pythonie? Wg. mnie powinniśmy zrobić coś teraz
co i tak wcześniej czy później będzie musiało być zrobione.

    wrobell <wrobell w ite.pl>