kloczek: SPECS multi-gnome-terminal.spec

Nie, 13 Sty 2002, 14:00:44 CET

On Sun, 13 Jan 2002, Zbigniew Chyla wrote:

> [...]
> kilkunastu wierszach kodu (dzięki gotowej serializacji), ale bynajmniej nie
> podważa to ogromnej użyteczności Corby. Moje "lepsze" rozwiązanie nie będzie
> dawało choćby dwóch elementarnych rzeczy:
>  - Opisu interfejsu, którym się posługuję (po pierwsze dokumentującego
> sposób komunikacji, po drugie, wykorzystywanego już przez same programy
> komunikujące się).
>  - Możliwości komunikacji z programem napisanym w praktycznie dowolnym
> języku programowania.
>
> CORBA to oczywiście dużo więcej, a nałóż na to Bonobo...

Tak ale też znowu ładnie się to jakoś samo zawęża do zastosowań
desktopowych po mimo tego C w skrócie. Zapewne za kawałek nie będzie dużą
pomyłką przemianowanie tego na CDORBA :)

> EOT (temat ten wałkowały przed nami tysiące osób)

OK. Poczekajmy jeszcze kawałek może ktoś coś dorzuci.
Nie mam nic mocnego "przeciw' w ręku więc i tak nie będę/nie mogę
protestować jeżeli nawet już teraz ktoś zacznie przenosić idl-e ale sam
na razie jak napisałem nie bendę w to włączał.