Moje wrazenia z nowego ISO

Krzysztof Magrel xychu w indykpol.com.pl
Śro, 16 Sty 2002, 08:19:44 CET

Wczoraj zainstalowalem sobie PLD z najnowszego ISO dla i686.
Kilka uwag:
1. bttv nie dziala, zachowuja sie jakby byly skompilowane pod inne
jadro
2. Troche zawiodlem sie, ze domyslnie nie jest to kernel 2.4.X, tylko
"stara" wersja 2.2.20
3. Nie dzialaja drivery z nvidia'i. Aby uruchomic GeForce2 musialem
skompilowac sobie jadro (2.4.8 z mandrake'a 8.1, bo lubie
supermount'a) i drivery. Kiedy probowalem skompilowac je na zrodlach z
ISO (2.2.20), to wyskskiwal blad, ze aktualna wersja gcc jest inna,
niz ta, w ktorek jompilowano kernel i ze mozna jakos to obejsc, choc
mi sie juz walczyc nie chcialo.
4. MC nie wspolpracuje z supermountem, tzn po wejsciu na cdrom i
wejsciu w dowolny katalog, wchodzi do katalogu glownego. Chyba bede
musial sam sobie MC skompilowac.
5. Nie dziala mi zgv, zle z tym jeszcze powalcze

Ale sa tez bardzo fajne sprawy.
1. Udalo mi sie zrobic splash screen na LiLo z bocianem ;)
2. W zadnej innej dystrybucji nie ma avifile, xine i tylu modulow do
xmms  (choc modul vorbis jakies bledy wywala):)
3. Dobor pakietow uwazam jest bardzo dobry.

Krzysztof Magrel