Moje wrazenia z nowego ISO

Śro, 16 Sty 2002, 15:23:39 CET

On Wed, 16 Jan 2002, Krzysztof Magrel wrote:

> Wczoraj zainstalowalem sobie PLD z najnowszego ISO dla i686.
> Kilka uwag:
> 1. bttv nie dziala, zachowuja sie jakby byly skompilowane pod inne
> jadro

Jezlei iso były generowane w sobotę a dopiero co wczoraj czy przedwczoraj
wyproduklowany został kernel który zachowuje się potencjalnie prawidłowo
to nie ma co sie dziwić. Weź kernel z ftp i spróbuj czy z tym działa.

> 2. Troche zawiodlem sie, ze domyslnie nie jest to kernel 2.4.X, tylko
> "stara" wersja 2.2.20

Dlaczego ?

> 3. Nie dzialaja drivery z nvidia'i. Aby uruchomic GeForce2 musialem
> skompilowac sobie jadro (2.4.8 z mandrake'a 8.1, bo lubie
> supermount'a) i drivery. Kiedy probowalem skompilowac je na zrodlach z
> ISO (2.2.20), to wyskskiwal blad, ze aktualna wersja gcc jest inna,
> niz ta, w ktorek jompilowano kernel i ze mozna jakos to obejsc, choc
> mi sie juz walczyc nie chcialo.

Nic dziwnego skoro binarki jakie są są pod kernel 2.2.
Suprmont jest niesdamowicie głupim rozewiązniem. Proponuję spóbować
podmontoewać zwykłe cd bez i z supermont i porównać prędkość działnai w
obu przypadkach (to powinno wyleczyć każdego z używania tego czegoś).

> 4. MC nie wspolpracuje z supermountem, tzn po wejsciu na cdrom
i > wejsciu w dowolny katalog, wchodzi do katalogu glownego. Chyba bede
> musial sam sobie MC skompilowac.

Z supemountem wogóle mało co współpracuję i o ile masz zamair być w dobrej
kondycji psychicznego raczej zapoemnieć o tym.

> 5. Nie dziala mi zgv, zle z tym jeszcze powalcze

Co konkretnie nie dział ? zainstalwałeś moduł helpera do svga ?