zagrodzki: kernel.spec

Krzysztof Taraszka dzimi w pld.org.pl
Śro, 16 Sty 2002, 20:30:42 CET

$Log: kernel.spec,v $
Revision 1.304  2002/01/15 23:13:21  zagrodzki
- LFS support
- NEEDS TESTING: UDF, reiserfs, jfs, NFS
  ^^^^^^^^^^^^^

?
Sorry, ale ja czegos tutaj nie rozumiem, po co robilem branch -r
LINUX_2_2_DEVEL ?
Takie zeczy robimy od teraz w branchu a nie na HEAD, na HEAD robimy
bugfixy i cleanupy, wiec prosze, commity w -r LINUX_2_2_DEVEL, w HEAD
tylko commity zwiazane z bttv, wiem ze teraz jest 4.2/4.3, oki, niech
bedzie, ale jak tylko zamkne pewien rozdzial z kernelem u mnie w home
(bttv) to zamkne to kernel-2.2.20-5 i on (plik kernel.spec) zostanie w
HEAD.
Oto krotki plan rozwoju w HEAD:
-5 fixy bttv
-6 moj i Krzysztofa Oledzkiego backport VIA chipsetow z obslugi urzadzen
   blokowych IDE z kernela 2.4.17 i ide.2.4.16
-7 nie mam pojecia, prosze o jakies wskazowki

Oto plan rozwoju w -r LINUX_2_2_DEVEL
- fixy bttv
- backport VIA z 2.4
- nie mam pojecia, w kolejce sa:
 - nalozony juz LFS
 - supermount
 - LVM
 - latki poprawiajace wydajnosc (by andrea)
 - fb dla kart riva
 - siemens_dvb
 - no i wedle zyczen co kto bedzie chcial

O i prosba, commity w HEAD czegos z kernel'em prosze jak najasniej opisac
(moze sie zdarzyc ze zapomne Prodes albo cos, na tym sia zabardzo nie
lapie ... ;)))

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)