zagrodzki: kernel.spec

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 16 Sty 2002, 21:30:59 CET

On Wed, 16 Jan 2002, Krzysztof Taraszka wrote:
> Oto krotki plan rozwoju w HEAD:
> -5 fixy bttv
> -6 moj i Krzysztofa Oledzkiego backport VIA chipsetow z obslugi urzadzen
>    blokowych IDE z kernela 2.4.17 i ide.2.4.16
> -7 nie mam pojecia, prosze o jakies wskazowki
> Oto plan rozwoju w -r LINUX_2_2_DEVEL
> - fixy bttv
> - backport VIA z 2.4
> - nie mam pojecia, w kolejce sa:
>  - nalozony juz LFS
>  - supermount

No nieeee.... bez przesady.... chyba nie robimy z tego mandarynki???

>  - LVM
>  - latki poprawiajace wydajnosc (by andrea)
>  - fb dla kart riva
>  - siemens_dvb
>  - no i wedle zyczen co kto bedzie chcial

Odnośnie życzeń...
Jest możliwość wrzucenia bezpośrednio w kernel 2.2 modułu do karty
sieciowej Intel EtherExpress 100 firmowanego przez intela (tak, ten moduł
piętnuje jajko). Aktualnie jest to u nas w specu e100.spec.
dlaczego wrzucać ten moduł? Ponieważ pozwala on na uzyskanie sprzętowo
obsługiwanych vlan'ów, team work kart sieciowy i ogólnie jest bardziej
wydajny (BTW polecam).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...