Pingwinaria 2002 (fwd)

Krzysztof Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 17 Sty 2002, 18:51:53 CET

Panowie, mamy juz wieczorek, teraz czy bedziemy ???

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 17 Jan 2002 11:55:01 +0100 (CET)
From: "[iso-8859-2] Maja Królikowska" <majaka w linuxnews.pl>
To: Krzysztof Taraszka <dzimi w pld.org.pl>
Cc: agnes w bohosiewicz.pl
Subject: Pingwinaria 2002

Witam,

Agnieszka przekazała mi, że z Tobą kontaktowała sie w sprawie mającego
nastąpić tak zwanego ,,iwentu'' na Pingwinariach 2002 związanego z PLD.

Nie wiem dokładnie co chcecie zorganizować, w sumie to możecie robić co
chcecie, aby miało choć ręce i obyście trochę wcześniej nas choć w skrócie
zawiadomili co to będzie. Wczoraj została oficjalnie ułożona agenda
spotkania i przeznaczono dla Was czwartkowy wieczór, po kolacji, mamy
nadzieję, że od godziny 20:30. Godzina zakończenia iwenta nie jest
planowana.

W zasadzie nie ma możliwości zmiany tego terminu, agendę wypchano do
granic możliwości.

Pozdrawiam, proszę o jakiś kontakt, żebyśmy wiedzieli na czym stoimy.

Maja Królikowska aka MajaKa
--
spec od czarnej roboty w LinuxNews.pl
mailto: majaka w linuxnews.pl :: majaka w slackware.pl