filon: SPECS gnumeric.spec,1.66,1.67

Czw, 17 Sty 2002, 23:05:46 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Rozmawialiśmy o tym co można sprawdzić .. teraz powtórzę to "głośniej" :)
>
> Moje przypuszcznie było takie że skoro gnumeric używa (z tego co widzaiłem
> na skrin-szotach :) ggv do podglądu wydruku a ggv tegż używa ORB i w
> obecnej wersji nie instaluej w sytemie swoich plików idl z opisem
> interfejsu do tegoż tak żeby gnumeric w trakcie kompilacji mógł sobie
> dogenerować co bedzie chciał to potencjalnie pokazanie mu tych plików w
> strakcie budowanai powinno spowodować że pdglada zacznie diząłć.
Akurat mnie (póki co) nic podgląd wydruku nie obchodzi (choć dobrze by było gdyby
zaczał działać) Póki co dla mnie najważniejsze są wykresy, których nie ma,
nie działają - amen.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr