filon: SPECS gnumeric.spec,1.66,1.67

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Czw, 17 Sty 2002, 23:55:56 CET

On Thu, 2002-01-17 at 22:56:51, Tomasz Kłoczko wrote:

> Moje przypuszcznie było takie że skoro gnumeric używa (z tego co widzaiłem
> na skrin-szotach :) ggv do podglądu wydruku a ggv tegż używa ORB i w

Bzdura. Gnumeric nie generuje nawet przy podglądzie wydruku PostScriptu.
Zarówno przy podglądzie, jak i przy samym wydruku korzysta z gnome-print.

> powyższe spowoduje jakąś zmiane to wniosek będzie taki że w gnumericu
> trzeba bedzie dodać sprawdzanie obecnosci idl-i z ggv (tak jak to jest
> robione dla Guppi).

Kolejny nonsens. Ggv nie dostarcza żadnego IDL-a. Owszem, implementuje pewne
corbowe interfejsy, ale są to wyłącznie standardowe interfejsy bonobo
(których IDL-e są dystrybuowane z samym bonobo), np. Bonobo/Embeddable.

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero