ulimit + rlinetd

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Pią, 18 Sty 2002, 14:20:59 CET

On Fri, 18 Jan 2002 14:12:14 +0100
Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> wrote:

> hm, to jest define w glibc (i chyba w kernelu), więc raczej nie da się
> tego zmienić łatwo, ale zaraz lookne w źródła rlinetd, żeby ew. poll()
> dać.

Wydaje mi sie ze jest to brane z NR_OPEN z kernela... tylko ze trzeba przekompilowac tez glibc... co tez wlasnie robie. :(((
Niestety zupelnie mi sie nie usmiecha upgrade glibc na moich maszynach... wiec fajnie by bylo rozwiazac ten problem na poziomie rlinetd

Tak przy okazji mam jeszcze jeden problem... ale sie nad tym jeszcze zupelnie nie zastanawialem, moze jednak ktos bedzie wiedzial.
Jak przeskoczyc limit 65536 numerow id dla userow?? Jest to wielkosc zmiennej czy tez moze jakas stala???

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic