mplayer - problemy

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Sob, 19 Sty 2002, 22:02:34 CET

On day Sat, Jan 19, 2002 at 09:07:03PM +0100, Michal Kochanowicz wrote what follows:
> Już na to wpadłem ;)

> Aha. W manualu jest jeszcze napisane że można używać klawiszy
> 1,2,3,4,5,6,7,8 (parami) do regulowania parametrów obrazu. Ale to działa
> tylko z direct show. A w szczególności _nie_ działa z MPEG, czego bardzo
> mi brakuje.
>
> Z innych rzeczy które mi nie odpowiadają to:
> - Jeśli użyję -gui w połączeniu z niektórymi -vo (gl2, sdl) to na
>   ekranie mam dwa okienka, przy czym w jednym jest obraz, a drugie musi
>   być aktywne, żeby program reagował na klawiaturę.
> - Dość paskudna jakość odtwarzanych MPEGów --- przekłamane kolorki.
> [...]

mi działają, może używamy innych kodeków

> - Przy niektórych filmach źle dobiera codec i na ekranie jest śmietnik,
>   trzeba ręcznie wymuszać właściwy.

dobiera zgodnie z kolejnością w codecs.conf

> - Głupie duperele w stylu tego, że przy -vm i -vo x11 nie można wyłączyć
>   full screen a przy -vo sdl można, albo tego, że pod odpauzowaniu film
>   przeskakuje o ~sekundę...

przeskakiwanie, to może dziwny ficzer, a to na jakich outmitach można,
lub nie, to zależy od ich właściwości, poza tym _żadnen_ inny odtwarzacz
nie ma tylu możliwych wyjść.

> Że już nie wspomnę o tym, że font wybiera się zmieniając link...

marudzisz :-)

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>