mplayer - problemy

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 19 Sty 2002, 23:47:15 CET

On Sat, Jan 19, 2002 at 10:02:34PM +0100, Filip Kalinski wrote:
> mi działają, może używamy innych kodeków
Możliwe. Popróbuję.

> przeskakiwanie, to może dziwny ficzer, a to na jakich outmitach można,
                                                        ^^^^^^^^^
Nie chcę się czepiać, poprostu nie rozumiem słowa ;)

> lub nie, to zależy od ich właściwości, poza tym _żadnen_ inny odtwarzacz
> nie ma tylu możliwych wyjść.
Tak... tylko z tego robi się problem. No bo w jednej sytuacji jest
potrzebne takie wyjście (bo można full-screen przełączać), w innej inne
bo ładnie skaluje itd. Utrudnia to np. zrobienie sobie domyślnej reakcji
na rozszerzenie w mc, konqerorze i innch. ATSD to całkowicie nie
rozumiem dlaczego przy wyjściu x11 nie można zrobić wyłączania
fullscreen...

> marudzisz :-)
I jestem w tym dobry! ;> A poważniej, to chodzi mi o to, że np. podczas
odtwarzania jakiegoś filmu font arial-24 jest OK dla OSD. Ale jeśli
odtwarzam coś mniejszego, np. teledysk lub jakiś inny mały badziew, to
taki OSD zajmuje już dobre pół obrazu...
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--