mplayer - problemy

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Nie, 20 Sty 2002, 10:37:51 CET

On day Sat, Jan 19, 2002 at 11:47:15PM +0100, Michal Kochanowicz wrote what follows:
> Możliwe. Popróbuję.

>                                                         ^^^^^^^^^
> Nie chcę się czepiać, poprostu nie rozumiem słowa ;)

> Tak... tylko z tego robi się problem. No bo w jednej sytuacji jest
> potrzebne takie wyjście (bo można full-screen przełączać), w innej inne
> bo ładnie skaluje itd. Utrudnia to np. zrobienie sobie domyślnej reakcji
> na rozszerzenie w mc, konqerorze i innch. ATSD to całkowicie nie
> rozumiem dlaczego przy wyjściu x11 nie można zrobić wyłączania
> fullscreen...

W sumie, to chyba jednak nie powninien być duży problem ze zrobieniem
fullscreena...

> I jestem w tym dobry! ;> A poważniej, to chodzi mi o to, że np. podczas
> odtwarzania jakiegoś filmu font arial-24 jest OK dla OSD. Ale jeśli
> odtwarzam coś mniejszego, np. teledysk lub jakiś inny mały badziew, to
> taki OSD zajmuje już dobre pół obrazu...

Też fakt...
Ja najbardziej lubię oglądać na outpucie svga, bot tam napisy są
umieszczane w czarnym pasku pod filmem, zamiast na obrazie.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>