SPECS: dev.spec 1.100->1.101 [rrw]

Wto, 2 Lip 2002, 19:16:26 CEST

On Tue, 2 Jul 2002, PLD CVS wrote:

> Module name:	SPECS
> Changes by:	rrw	02/07/02 19:05:45
>
> Modified files:
> 	dev.spec
>
> Log message:
> - added entries for em8300 hardware mpeg decoder;
[..]
> +# em8300 (dxr3 and h+) support
> +mknod /dev/em8300-0    c 121 0
> +mknod /dev/em8300_mv-0 c 121 1
> +mknod /dev/em8300_ma-0 c 121 2
> +mknod /dev/em8300_sp-0 c 121 3
> +ln -sf /dev/em8300-0 /dev/em8300
> +ln -sf /dev/em8300_mv-0 /dev/em8300_mv
> +ln -sf /dev/em8300_ma-0 /dev/em8300_ma
> +ln -sf /dev/em8300_sp-0 /dev/em8300_sp
> +

Gadzinka zamaist dodawać dowiązań lepiej byłoby zadbać o to żeby
aplikacje używały możliwie spójnie nazw pewnych urządzeń (?).
Mniejsza o to które (z -0 na końcu czy bez) ale na jedno kopyto. Czy może
są jakeiś inne powody dla których powinno być tak jak proponujesz ?
Niemniej wydaje mi się że wprowadzanei tu dodatkowej entropji jest jednak
zbędne i wymaga raczje dostosowań w aplikacjach które tego używają.