SPECS: dev.spec 1.100->1.101 [rrw]

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Wto, 2 Lip 2002, 19:26:11 CEST

On 02.07.02 Tomasz Kloczko pressed the following keys:

> Gadzinka zamaist dodawać dowiązań lepiej byłoby zadbać o to żeby
> aplikacje używały możliwie spójnie nazw pewnych urządzeń (?).
> Mniejsza o to które (z -0 na końcu czy bez) ale na jedno kopyto. Czy może
> są jakeiś inne powody dla których powinno być tak jak proponujesz ?
> Niemniej wydaje mi się że wprowadzanei tu dodatkowej entropji jest jednak
> zbędne i wymaga raczje dostosowań w aplikacjach które tego używają.

Dawniej ten drajwer pozwalał na używanie tylko jednej karty, więc
wszystko co działało z nim wcześniej używa(ło) nazw bez numerków, za to
nowsza wersja pozwala jednocześnie używać aż czterech takich karty, stąd
nowe nazwy urządzeń i linki dla starych nazw.

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35