ssh

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 1 Lip 2002, 16:14:33 CEST

On Mon, 1 Jul 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Ale jak używasz PrivSep, to downgrade mija się z celem.

aptowanie/poldkowanie roolez ;)
Przypadkiem na 2 maszynach zrobiłem downgrade to stwierdziłem, że wszędzie
powinno być :)

> Pakiet z załatanym 3.2 jest do tego nieprzystosowany.

No to go przystosowałem :)
W cvsie jest patch na tą wersję...

> Poza tym po 3.2.2 do kodu privsep weszły jakieś poprawki.

akurat w tym fragmencie kodu od mmap nie ma praktycznie różnic.

> Problemy z upgrade 3.2 -> 3.[34] nie wynikają z niczego innego niż
> właśnie z domyślnego używania PrivSep.

Ale te problemy podobno są nawet przy wyłączony privsep... Ja ich nie
zauważyłem...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...