ssh

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 1 Lip 2002, 16:11:13 CEST

On Mon, Jul 01, 2002 at 04:14:33PM +0200, Blues wrote:
> On Mon, 1 Jul 2002, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> aptowanie/poldkowanie roolez ;)

A bo w 3.4 trzeba zwiększyć Epoch. Tylko nie wypuszczać go z /test
na razie.

[...]
> No to go przystosowałem :)
> W cvsie jest patch na tą wersję...

O ile założy się samodzielnie użytkownika sshd itp.

> akurat w tym fragmencie kodu od mmap nie ma praktycznie różnic.

Ale jest jakaś poprawka, żeby uniknąć wyścigu... (nie wiem na ile
to było poważne)

> Ale te problemy podobno są nawet przy wyłączony privsep... Ja ich nie
> zauważyłem...

Jakie problemy są? mmap na pewno dotyczy tylko PrivSep. PAM chyba też,
ale tu nie jestem na 100% pewien.

--
Jakub Bogusz