pilot-link-0.10.99

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pon, 1 Lip 2002, 18:32:29 CEST

Witam.

Pozwoliłem sobie zapgrejdować pakiet pilot-link do najnowszej wersji
devel. Ucieszy to zapewne używających palmów wszelkiego sortu z cradle
na USB (i.e. Sony, Handspring, Palm m5xx), ponieważ dopiero ta wersja na
to pozwala.

Ale, idąc za sugestią autorów pakietu, odradzam wrzucanie tego do /base
zamiast obecnego pilot-link-0.9.5, ponieważ jest to jednak wersja devel,
która na dodatek ma pewne zmiany w API (m.in. musiałem poprawić syncala,
który z 0.9.5 kompilował się od kopa, a z 0.10.99 wymagał sporych
ingerencji w kodzie).

Innych, a szczególnie palmiarzy, prosiłbym o przetestowanie, co w ten
sposób zepsułem, tak żeby -- w razie braku przeszkód -- przejść całkiem
na nową wersję pilot-link.

Robert

PS. Ja tu jeszcze pogrzebię... W palmowym sofcie... ;)

--
Bastard Operator From 149.156.96.35