upgrade z /test i po galeonie

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 1 Lip 2002, 22:30:08 CEST

Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> writes:

> To dosyć proste, ze względu na to, że GConf2 jest kompatybilny wstecz z
> GConf1 więc, zamiast daemona gconfa starego, startuje daemon gconfa
> nowego który jednak szuka wszystkich danych konfiguracyjnych w nowej
> lokacji. Wystarczy więc wskazać mu gdzie powinien ich szukać i po
> sprawie, jest to zresztą rozwizanie umieszczone gdzieś na stronie
> autorów GConfa :-))

Faktycznie, zapomniałem o demonie :/
Oglądałem to FAQ. Zmieniłem ścieżkę do gconf.xml.default na stare GNOME
i działa teraz.

O ile dobrze zrozumiałem teraz wszystkie aplikacje
czy to gnome czy gnome2 będą przy instalacji rpma ładować
swoje defaulty do tego samego "starego" katalogu.

Dzięki za wskazówki,
Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)